1 år.

2½ år tillsammans. I tisdags (31/7) hade vi dessutom varit förlovade i ett år. Känns förtfarande helt rätt!! Men när bröllopet kommer får väl ekonomin utvisa ^^ Ge oss två år till så ;-) Du är iaf bäst och jag vill alltid vara med dig Andreas!

Så på fredag får vi besök av Andreas kusiner - Så söta!! Roligt att dom hälsar på!
 
Idag är det sol och typ 25 grader i skuggan men det blåser ju var eviga dag här!! Det är ok så länge det är varmt och solen skiner!

Har ni fått några flyttkort då mina vänner?

I lördags köpte jag en matta och ett duschdraperi. Snyggt! Så nu är det bara nån lillgrej kvar att köpa men det får väl bli när det blir.

Vi var jätteduktiga igår. BRAK och sen löpning långt. Enligt mig iaf. Helt död!!

Nu ska jag försöka slita andreas från tv:n och dra med honom till badplatsen!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0