Besökshelg

Ja, det kan man kalla den här helgen för Andreas kusiner har varit på besök. På lördag shppade vi en hel dag och så köpte jag en tröja, en top och ett par byxor...På kvällen badade vi i Härlanda tjärn. Sen igår var vi på liseberg och jag åkte berg-och dalbana!! Hemskt! Bara lite kul, hihi! Men det var kul att åka Flumeride! Jaja, iaf. Idag så var vi också på stan och jag shoppade igen!!! Jag som aldrig brukar shoppa!! Hihi! Jag köpte iaf en klänning (svart fodral) och ett skärp till, ett par byxor som når nedanför knäna, vit en skjorta och en vit BH. Allt jag shoppat hela helgen utom BH:n är från HM! Galet!

Det är alltid kul när folk hälsar på och skönt när dom åker hem ^^

Nu ska man väl se TV. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0