Lön!

Jösses!! Så stor och fet lönespecifikation jag fick!! WiiiE! Känns mycket bra, hade väl räknat med lite drygt hälften =O Mycket välkommet! JA JA JA JA!!

Men imorgon går jag på första arbetsintervjun. Ett extrajobb som tidningsutdelare på stan men det är ju bättre än inget alls ^^ Sen har jag tur så får man jobba mer än tre dagar i veckan. Är tre timmar om dagen 2-3 dagar i veckan ser det ut som men det är ju bra att ha tills man hittar något annat iaf. Det är genom studentconsulting så jag tror att det är rätt kort uppsägningstid. Perfekt!

Nu har jag gjort ungefär 1/3 av dagens planering så nu är de lunch och en timmes avkoppling till desperate housewives och sen är det ner på stan som gäller. Swedbankkontoret på munkebäck så att jag får betala för gesällprovet så att man får tag i det nån eviga gång!! Imorgon när vi får fast telefon så ska jag ringa och försöka få veta mer om gymmet, om det är gratis för oss som bor här och om det går att låna en symaskin - det verkade så...

Andreas första skoldag idag. Kändes trist imorse när jag lämnade han på götaplatsen men nu börjar dagen känas riktigt bra!

Tjing! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0