Frukost på staan.

Haha, jag ska dra tidigare till jobbet så att jag hinner skaffa mig nån frukost på vägen. Vi har inget hemma kan jag lova ^^ elr jo, en torr gammal bulle, hmm, inte så nice.

Jag vill iaf säga att ANDREAS ÄR SÅ DUKTIG! Igår skrev han en tenta och det gick bra och sen har han diskat all disk, lagat mat till mig mm så han är verkligen bäst. Jag får lite dåligt samvete faktiskt att han gör så mycket hemma och inte jag. Jag ska iaf fixa in lite saker i garderoben ikväll och plantera om kaffeplantan om jag hinner. Jag kom hem kvart i nio igår från jobbet!! Gaah! Så idag ska jag komma hem kvart över åtta. Punkt slut.

Packa, packa tills på lördag. Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0