Cyklar snart till jobbet...

Snart är ungefär 10 min bort för att vara exakt.

Åh, för första gången följde jag inte ner till bussen imorse, det var endå skönt för mina skavsår att inte gå ner och jag fick ju sova längre men det kändes lite konstigt. Andreas uppskattar ju när jag följer men det gjorde faktiskt ingenting idag - det är ju för tusan sista gången han åker iväg! =D

Han var så glad imorse - jag tror han va trött igår. Det är så härligt att han alltid vaknar med ett stort leende! Det är mycket värt för mig.

Dethär med flytten gör att man blir lie längten och lite skrämd. Blandade känslor - jag trivs ju bra i vår nuvarande lägenhet också. Jag längtar efter semester iaf!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0