ensam.

Ikväll har jag känt mig ensam och frusen men nu börjar jag bli varm iaf. Andreas ringde men jag blev inte mindre ensam snarare tvärt om. Jag saknar honom mcket just nu. Och så är jag stressad fast jag inte alls har något att vara stressad över men det är väl för att jag stressat hela veckan å nu kan jag inte sluta det är som om jag bara tänker på att jag ,åste göra saker för att sen kunna göra mer saker men jag vet inte vad dom grejerna är! Jag har inte alls någon ro att sätta mig och läsa, tom. här när jag skriver så stressar jag. frågan är om en promenad skulle göra susen men jag har inte ro att promenera heller. Gaaah! Jag kanske skall ta å baka men hm, det är så onsyggt i köket men jag ids väl inte diska heller. hmhmhm. Skriva ihop dagböckerna som jag tänkt förut kanske - jag är endå lite sugen men jag kan ju inte hitta alla gamla! Fattar inte var de tagit vägen!!

Jaja, nu har jag inte ro att skriva mera.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0