Igår

Förfesten spårade lite för min del men så går det ju alltid när jag träffar Thomas för tusan! Sen ute dansade vi mycket - Det va kul men jag fick ont i knäna fort, det var ju dåligt men. Sen blev Diana lite upprörd när jag snackade med han Johan typ sista 25 min i baren. Jag hade väl kunnat prata med henne också, hon stod typ på andra sidan mig i baren å sa inte ett tjota. Kanske för att jag hade ryggen mot na.. :S Inte snäll va jag då. Det var ju för tusan hon som skulle hitta en karl å dra hem :P Nu drog ju då jag självklart inte hem nån! Jag kan jättegärna snacka å så med nån sådär men aldrig i min värld att det skulle bli nå mer alltså! Jag va lite ororlig att han skulle haka på när vi gick hem men jag undvek väl att fråga saker som "var ska du sova inatt då?" Fast jag va nyfiken på det eftersom han bor ute i bushen nånstans mot burträsk tror jag..? Men nä! En sån kommentar kan ju uppfattas sådär, hm, vad ska jag säga.. Upmuntrande eller typ "jag frågar så för att jag inte vill säga rätt ut att jag vill ha med dig hem". Vore rätt så dåligt om det uppfattades så! Iaf om han följt hade jag ju måsta prata allvar med han, att jag inte ville ha något men det hade känts helt ok. Aldrig att jag kulle låtsas som ingenting tills man kom hem å han ville börja tafsas å då berätta "näää! jag vill inte ha nångting alls, inte ens minsta lilla, jag vill bara ha min fästman", haha! nä aldrig! det är fasen nästan fult tycker jag. Men som sagt det behövde jag ju inte bekymmra mig om eftersom när vi skulle gå så gick jag å Diana själva och jag fick en kram å en liten puss tror jag minsann på halsen som jag inte alls hann va med på men ok.

Jag hoppas att Diana inte blev allt för besviken på mitt krogsällskap, hm, Kanske måste vi göra om det åsså får jag va lite mer social med henne på slutet å bistå henne med att få nån karl i säng. =))

När jag kom hem sen så hade då Andreas ringt tre gånger men jag hade ju lämnat mobilen hemma eftersom jag inte orkade ha nån handväska. Haha! att ha mobilen i bh:n är ju uteslutet - min mobil är rätt tjock! hihi! Jag sms:ade han vid fyra innan jag somnade å sa att jag älskade han - han är så söt när han hör av sig sådär varje kväll till mig! Han är en guldklimp som jag vill behålla i resten av mitt liv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0