Ännu en helg till ända...

Såg på råttattouille idag, den var rätt så bra och sådär småmysig! Så har vi ätit god pasta till middag, klippt karln och städad lite så det ser riktigt fint ut här inne nu :) Det är alltid skönt att ha det gjort.

Nu ska jag bli medlem i bioklubben hade jag tänkt! :D Varför har jag inte blivit det förut!? Justja, jag visste ju inte att det fanns. SF Bio gör inte mycket reklam om det iaf.

Har köpt en finurlig grej idag som funnits så länge men så få vet om den. Hoppas den funkar - vore super för alla oss brudar i världen. Återkommer om det senare när den levererats...

Hittade btw ett par skor på stan idag. Får se om det blir att köpa dom eller inte. Kan ju vara så att dom är slut då också såklart, kommer ju inte hinna förbi innan nästa helg. Har ett par bruna som jag tror att jag får ont av, minns inte riktigt. Så jag ska gå i dom en dag och se. Dom jag hittade på stan va ju så fina! :D Men jag måste ha ett par arbetsskor också och det är inte så lätt. Dom ska vara svala (i tunt skinn) och dom ska vara täckta plus att sulan ska vara lite uppbyggd så att man inte får ont i ryggen/fötterna. Dom jag jobbar i nu är ju en katastrof faktiskt i det avseendet men dom är sköna, nästan som att gå barfota ^^

Kram!
-------------------------------------------
Måste bara få säga att jag älskar dig så djupt. Det finns så mycket kärlek att det kommer aldrig ta slut! Så småningom kan vi uppfylla alla våra drömmar älskling... Men fram till dess forstätter vi drömma tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: sus

Är det en menskopp du har köpt? ^^

2007-10-30 @ 10:27:28
URL: http://susannesveamaria.blogg.se
Postat av: sus

För att jag har läst om det förut och kände igen beskrivningen ;)
Funkar det då?

2007-11-05 @ 12:23:10
URL: http://susannesveamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0