Helt otroligt!!

Jag har fått heltidsjobb! Tillsvidareanställning!! Det är ju typ inte möjligt att få i denna stad!! :D :D

YEEEEHAAAA!!!!!!!!!

Det verkar vara ett jättebra arbetsplats och jättesnälla chefer och kollegor! Men helt nya produkter och färger så man kommer få plugga in en del. Så nu blir det att klippa och färga hår igen :D Har endå längtat endel känner jag nu! Skönt med ett kort upphåll så att man får känna det där att man verkligen vill frisörjobba igen! Sen att jag inte behöver oroa mig för hyran, vxande studielån, mat-inköp, allmän shoppning och sparande är ju en härlig bonus!! En stor sten är borta från mina axlar... Skam den som ger sig!! Nu ska jag bara säga upp mig från Statoil. Det var kul att jobba där ju men jag vill hellre ha ett frisörjobb, speciellt nu när det är en heltid... Jag börjar på måndag! :O Snabba puckar men jag valde det själv så...

Det här med träning blir ju lite svårare då jag har ca. 1h. resväg med buss, spårvagn, buss hem från jobbet och kommer vara hemma vid tidigast sju varje kväll.... Vore skönt med bil, då går det så fort! (max 15min.) ;) Får nog ta å kolla upp detta med gymmet i RIK-hallen igen. Kan man kanske tom. få med sig lata Andreas! :P Nämen han har sjukt mycket plugg.

Jag älskar honom så mycket... Tack för allt stöd älskling. Det har jag verkligen behövt. Som din mamma sa idag när jag inte alls tyckte om hennes förslag om att flytta närmare jobbet...... "Han sa ju att ni skulle börja trivas jättebra". Det gör vi.. Puss!

----------------------------------------

Within temptation - Ice queen (acoustic version)

Kommentarer
Postat av: sus

Grattis!! :)

2007-10-12 @ 19:45:02
URL: http://susannesveamaria.blogg.se
Postat av: Emma

Åhh vad roligt! Grattis vännen! :)

2007-10-13 @ 11:28:56
URL: http://emmabom.blogg.se
Postat av: sandra

Grattis älskade gumman!
Kommer nog ner snart och hälsar på! :D

Ska skicka lite bilder på mitt space och nya frillan snart.. :D

2007-10-13 @ 14:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0