Promenad

Gick en promenad idag. Det är så härligt väder ute :D

Men nu är det visst nån som jag inte har nån aning om jag känner som lagt till mig på sin msn så det är säkert nåt pucko som man får blockera sen. Suck.

Så ska man iväg på core och afro ikväll. Och gymintro. Jag har fortfarande träningsvärk från BP, ska det aldrig gå om!?!? Jag var på en timmes step igår, eller en timmes förnedring skulle man kunna kalla det för det fick sååå dåligt!!! Jag känner mig bara som en lång smal sticka med armar och ben som flyger hur som helst och gaaah! Det går ingenting och ser asfult ut. Får väl se om jag ger det nån gång till men jag måste typ byta byxor då för alltså det är som ett skämt hur smala benen ser ut alltså.. suck, man blir ju deprimerad bara man tänker på det. 

Så satsar man på en myskväll sen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0