Shopping!

Hittade på min lilla shoppingrunda längst Linnégatan en stor secondhandbutik! Visste inte att det var secondhand när jag gick in men insåg snart att det var Emmaus! Hittade en riktigt fin ljol, skjorta och en slipover. Skjortan passade perfekt under slipovern!

image56

Så nu ska man försöka hitta på vilken film vi ska se ikväll, skaffa lite matingredienser och lite godis, hihi! Frågan är - Komedi eller triller? hmm..? Det blir iaf kyckling i sås med ris plus kokta päron med aftereight och glass till efterrätt! :D Mums! Blir nog inte så mycket godis vid närmare eftertanke. Så var jag förbi systemet och köpte en liten flaska mateus som det ev blir att smutta i sig ikväll. Tog en liten en för vi har en dutta boxvin som ska bli slut. Och framför allt var den så söt! :D Känns mysigt nu när den här omgångens sista tenta är skriven för karln att mysa med lite go´mat och film.

Det värsta är ju att jag måste städa litegrann. Det blev massor med spån i kökslådorna när de sågade ut hålet för diskhon. Jag som trodde att jag gjorde bort städningen förra helgen! Åja, bänkskivan är iaf så fin!!

Skynda dig hit PowerDiddi :P Haha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0