Efterlängtad ledig dag!

Åh! Så skönt! Men jag har en hel del at stå i dag.. Det löser sig! Men hade ju tänkt dra på golvpolishen och dra ut på stan men den ska torka i typ nån dag eller två! =O Gah! Det blir ett problem eftersom vi måste gå i hallen för att ta oss mellan alla rum.. hmm.. Svårt det här. Det blir typ att antingen bo på hotell (visst, som om man har råd med det...) eller så får man lägga medlet på småklickar i taget och det kommer ju ta en evighet eller så får man stryka på det innan man åker hem vid jul. Taskigt bara om man kommer på att man måste gå in igen för att man glömt ngt. Haha! Ska iaf boka flyget idag kanske. Blir nog att stanna rätt länge endå nu när jag bara har extrajobb för då kan jag ju säga nej till att jobba.

Jaja, som sagt. Frukost, duscha, köpa marinad, köttet i marinad, ev. diska, shoppa fake foppadojor, ev. diska, laga mat. Det är min dag fram till middagen.Yey!

Så jobbar man imorgon men det är ok för jag är ledig första fredagen på två veckor! Har jobbat från mitt på dagen till 22 fredagarna förut och då är man inte hemma föränn 23. LIte dumt. Sen ledig i helgen också! Om dom inte får kris då vill säga.. hmmm?

Nä, nu fåre bli frulle! Tjing mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! när har ni tänkt åka hem och hur länge stannar ni? :) Vi ska hem den 20:e december och stannar i två veckor =) pusspuss

2007-09-26 @ 13:26:01
URL: http://emmabom.blogg.se
Postat av: sandra

Saknar dig så fruktansvärt mycket!
När är det ni kommer hem till jul?

2007-09-27 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0