Ikea

Tog mig en tur på Ikea imorse och kom hem för ett tag sedan. Köpte en liten bokhylla och den var tung så in i helvete att bära hem!!! Gaaah!! Nu håller andreas på att bygga ihop den. Jag ar jätteont i händerna och armarna! Tur jag är ledig imorgon så att jag får vila muskelrna, hehe!

När jag var på Ikea så ringde dom från Statoil. Hm.. Jag ska jobba 16-21. Aj i armarna och händerna. Jäkla tunga bokhylla. Jaja, jag överlever, det är ju på Munkebäck så det är hyffsat nära.

Sen på Tisdag blir det informationsmöte om nån tre veckors gratisträning så då får vi väl se om jag börjar träna då....

Nu är Andreas så fruktansvärt lat att jag måste ge honom stryk!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0