klippning

Klippte mig hos en irakier idag, men bara bak. Det var hos en som tog 190 spänn (trodde han skulle klippa 150 :( :P ) Men det gick ju bra och blev ju fint men när han började gå lös med effilersaxen PÅ YTAn av håret trodde jag att jag skulle dööö!! Gah! Jag har en massa hår upptill som är typ fem cm korta! Nu kommer jga ju måsta jobba NER dom samtidigt som jag vill ha UPP resten av håren precis där vid virveln. Sen orkade jag inte vara en bitch och berätta hur han skulle ta ur håret med kniven underifrån så som jag vill att man ska göra med mitt hår (går att få volym då) Dessutom så ägde han nog ingen kniv. Såg inte till någon iaf. Ojoj, jag hoppas att stråna där uppe nu inte får för sig att jävlas! *gråt* Gaaah!  Jag har blivit en sån där kund-satmara men det är bara för att jag vet vad som gör det lättast att styla mitt hår för jag har fått lite olika provat på mig... Åh, jaja, nu ska jag dusha bort allt detta spray i två kilo som han slängde i och sen fixa det själv. Känns nog bättre då och så får vi se vad dom där korta ythåren hittar på.. *gråt*. Så ska jag ta ur det själv. Det kan gå åt helvete för det är där bak. Fram gjorde jag i morse och det blev jättebra men där såg jag ju nånting ju! Jaja, Han fixade hänget i nacken iaf.

Kram!

ps. Ni fär gättegärna ringa mig eller skriva på msn, jag behlver lixom prata lite om den här konstiga upplevelsen. Typ som du brukar behöva med din lugg Emelie :P

Kommentarer
Postat av: LuggEmelie

Hahha nu förstår du hur jag känner mig med mina luggproblem;) hahha fast det har börjar bli bättre nu ;)

2007-09-01 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0