Snabbmat och promenad!

Det blev snabbmat till middag så att vi skulle hinna ut och promenera idag. Och så var vi ju lata också förstås :P
Men det var gott och skönt med en promenad och jag ska göra köttbullar imorgon!! Gött!


Bara jobb imorgon fredag och sen lö och sen blir det må-to så kommer mam-pap hit! är ledig på fredag. Dom kommer nämligen 12 på fredag och det är kul att vara ledig då ju! Ska bjuda dom på lite överraskning med chokladmousse till efterrätt :D Välda Gött!

Dom ser på sin julklapp från oss "barn" ikväll. Joe Labero på Eddahallen i Skellefteå. Ska ringa dit sen och höra om det var bra...



Vi ska ha ett mysigt hus på landet när vi blir stora. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag har ingen aning när man borde köpa biljetter till festivalen, är väl billigare ju tidigare man köper dom?

Jag ska jobba åt hemtjänsten i sommar, fast på morö backe :) så vet inte hur jag jobbar festivalhelgen än, så därför väntar jag med att köpa biljetterna tror jag!

Hur länge stannar du/ni i skeå då? :)

pusss

2008-04-17 @ 23:56:20
URL: http://emmabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0