Mat!

"Nu ska här lagas mat i massor och frysas in till matlådor så slipper jag laga mat på hela veckan" tänkte jag när jag va å handla så jag handlade ett pkt strimlad skinka, grädde, lök, pasta, stor påse färsk svamp mm men så kom jag på att jag ju bara jobbar måndag å halva tisdag! Sen kommer ju pappa och då kanske vi inte ska äta matlådor?? Fast iofs. Varför inte då går det fort iaf och det blir mkt tid över till annat.

Annars får jag väl äta pastasås till middag å lunch må tis iaf... Jag behöver lite riktig mat. Har som varit alldeles för mkt Choizo å ostuvade makaroner i veckan.

Haha - jag bytte till mig ett knallgult linne på Erikshjälpens bytesmarknad idag mot en gammal t-shirt. Ska sy in det nya lite men nu har jag iaf ngt att ha på mig på fotbollsmatchen på onsdag! Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, jag gillar brännvin xD



iaf, nu är det ganska bra, har varit lite nere i några dagar, men det är påväg att fixa sig :)

Hur är det själv då?

2008-08-17 @ 20:52:40
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0