Sista rycket!

Så får man använda sin kategori "Flytt" igen då ;)
Idag blir det sista rycket med flyttpackningen. Imorgon bitti flyttar vi! :D Spännande att se vad Andreas tycker om lgh, han har ju inte sett den ännu...
Jag ska iaf packa grejer och andreas ska skriva isär möbler mm. Sen ska vi ner på stan vid lunch och käka ute på ngt kafé. Här är nämligen göörvarmt! 20 grader och inte ett moln på himlen! Mysigt!
Vi ska köpa en till flyttlåda också för det kommer nog behövas. Det blir alltid mer saker än man tror när man packar.

Ska sätta in bilder så fort vi får upp datorn igen. Vi får la se när vi packar ner den men vi lär kanske inte ha den uppe ikväll så om ni vill prata så äre telefonen som gäller. Dom stänger av den på måndag här på studiegången men jag vet inte när bredbandet kommer kopplas in i nya lyan. Då får vi IP-telefon igen. Med nytt telefonnummer. Det kan ta upp till tre veckor till innan vi får dosan. Ouch! Vi har inga bredbandsutttag så det blir ADSL (tror jag det heter). Ouch igen!

Nu ska jag rusa och hjälpa min sötis!

Ps. IMORGON FLYTTAR DU JU OCKSÅ SUS! Wiiie! Äntligen!!! :D :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, va roligt! Spännande. Väntar på bilderna...

2008-08-30 @ 17:48:36
Postat av: sus

Haha japp. Nu är jag här!!

2008-09-01 @ 08:50:52
URL: http://edwardd.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu är det dags för bilder tycker jag

2008-09-05 @ 07:22:46
Postat av: Ålen :-D

Jag med. Bilder tack!

2008-09-14 @ 15:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0