Snart så!

Snart kommer Andreas ÄNTLIGEN hem! Det är mer än en månad sedan vi sågs sist. Det är inte så kul. Men nu bröjar det närma sig! Två veckor kvar...

Hittade en bild på vår nya fondtapet som min söta svärfar ska sätta upp! Tack Jerry! (Och Mona fastän hon säkert ska hålla sig ur vägen enligt Jerry)
 Så kanske det blir till att måla resten av rummet.


Åh, jag undrar vad jag ska göra ikväll. Sandra å Andreas skulle ut och ta en öl så det hade ju varit kul om dom bara varit här i Göteborg istället!

Satte i mig en halv kaka 72% mörk choklad. Det gick jättefort. Inte alls likt mig att glufsa på det där sättet.

Hm. ska nog försöka hitta ett mönster på en kjol. Jag vet hur jag vill ha den och hoppas kunna hitta mönster, annars måste jag improvisera och det är lite besvärligare. Och justja! Köpa mönsterpapper imorgon.

Är man jättetråkig om man inte gör sånna supefina inbjudningskort till bröllopet tro? Just nu känns det som om jag aldrig kommer orka, hinna och kunna göra fina sånna när det är dags för det. Det vore ju kul också kanske - man gifter sig ju bara en gång ^^ och pyssel är ju kul. Om det blir fint vill säga!

Grr! Jag blir så avundsjuk på Sandra som få va med min älskling!!

Ska kanske börja på mitt broderi nu så jag får ngt att göra. Jag håller på bli galen. Men när jag blir galen på att inte ha något att göra och jag känner mig ensam och jag saknar Andreas och alla vänner så är det ännu svårare att göra ngt. Jag blir som paralyserad och så blir jag ännu mer galen.. Round and round and round and round it goes...

OS är föga tröst. Jag gillar inte speciellt mkt att se på tv.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hehe, nån måste ju se till att din karl kommer sig ut ngn gång.. :P haha

2008-08-09 @ 12:25:14
URL: http://deardream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0