Söndag

Den här helgen har gått fort. Jag va vaken jättelänge igår så jag sov till 11.
 
Så har jag diskat och bakat bullar.
Nu ska jag lata mig resten av kvällen, jag håller på med ett korsstygnsbroderi så jag har lite pyssel att göra. Men det är kul!

Haha - jag som beklagade mig över detta med inbjudningskort till bröllopet ramlade igår över perfekta kort, stämplar mm. Så nu har vi det på det torra! Blir väl att pyssla om några månader då.


Alltså jag kan inte lyssna nog på "Killswitch engage - My curse" - den är grymt skön!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Har du varit till lägenheten och kollat och så nu?

När är det ni får den nu igen?



Då man är i finnträsk ensam så blir det mycket tv-tittande, speciellt på nätterna xD

2008-08-10 @ 21:30:00
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad roligt att du håller på med korsstygnsbroderi, jag trodde bara det var tanter som jag som höll på med sånt. :-D

2008-08-13 @ 13:18:24
Postat av: Ålen :-D

Ja det är roligt att dona med broderier och sånt. Mitt nuvarande projekt är dock en stickning. Tant? Javisst!

2008-08-13 @ 22:14:03
Postat av: Åled :-D

Haha, trendig låter mycket bättre. :-D men jag är nog mer tant iaf.

2008-08-14 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0