Detta med politik.

Jag brukar inte direkt engagera mig men ibland blir man ju upprörd. Varför satsar man inte på att bygga bostäder? Skulle ju få igång jobben lite och dessutom skulle det bli mindre bostadsbrist. Två flugor i en smäll! Dom måste ju fanimej va tröga... Suck!

I helgen blir det först jobb lördag till typ halv två å sen blir det att köpa en juleklapp till bror min samt JULPYNTA! Sen ska jag ha en bakardag men det blir nog söndag. Fast... Pepparkaksdeg måste man ju göra dagen innan den ska bakas ut. Hemmagjord pepparkaksdeg är ju bäst!!!

Jag hade kunnat tänka mig att gå ut på krogen. Var är alla mina söta tjejpolare!? Åja, Andreas hade ju fått duga om det nu inte varit för jobbet.

Jag längtar till jul! Skönt att komma hem (och kul med allt kring bröllopet som ska fixas!) 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo det var trevlig med bio:) Jag har slutat mitt extra jobb som kundbokare så nu har jag bara städjobbet.!

Jaa vi saknar dig med, men på juldagen blir det fest:D

Hoppas allt är bra!! Pussokram

2008-12-06 @ 13:25:37
Postat av: sandra

Jag saknar dig i massor! När kommer ni hem?

2008-12-06 @ 22:07:15
URL: http://deardream.g-punkt.se
Postat av: Ålen :-D

Jag har pyntat för länge sen jag. =D Kunde inte låta bli. Och Daniel har bakat supergoda kakor.

2008-12-07 @ 17:48:44
Postat av: Emma

Jag saknar dig med!

Men inte så länge innan vi ses nu=)

2008-12-08 @ 21:39:19
URL: http://emmabom.blogg.se/
Postat av: Emma

Saknar dig med!

Men inte länge kvar tills vi ses nu! :)

2008-12-08 @ 23:29:14
URL: http://emmabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0