One more to go

En vecka kvar! Ska bli grymt skönt med semester!

Har inte uppdaterat min blogg så bra men just nu är det så fullt upp så jag hinner helt enkelt inte skriva.

Idag har jag bakat gooda kakor och nu ska jag börja med middagen samt diska bort lite. Städade igår - skönt att äntligen få lite ordning!! :D Nästan alla julklappar är klara... Men vad ska man ge till sin morbror? Riktigt knivigt! Förslag? Justja!! Kom just på att jag ju ska köpa två julklappar till. Ojdå jag som trodde jag va klar. Jag visste väl att de va ngt jag skulle in till stan å göra! Jaja, jag får fixa det efter jobbet på frölunda torg.

Det känns som att det börjar hända lite saker nu. Vi har bestämt flera saker till bröllopet. Ska bli skönt att köpa ring och boka frisör, fotograf, blommor mm nu när vi kommer upp. Om dom nu inte tycker att vi är för tidiga så att dom vägrar ta emot bokningar :S Men nästa gång vi kommer till Skellefteå är det ju bara nån vecka kvar och jag föredrar att alltid prata öga mot öga istället för att bara ringa. Undra om man ska ta blommorna från Buketten eller från Kåge blommor kanske? Har hört att kåge har mycket fräsha snittblommor. Sen har vi ju Atlegard eller vad dom nu heter men jag har ingen aning alls men jag kan tänka mig att dom kan göra lite "spejsade" grejer..? KUL!

Nu - "Besikningsgubben" till middag!

Kommentarer
Postat av: Ålen :-D

Vad roligt att vi ska ses snart! :D

2008-12-14 @ 18:27:44
Postat av: Emma

Jag vet! jätte konstigt att den var tom. Tur det löste sig iaf!



Jaa jag tycker den var jätte fin Twilight :)

Snart ses vi ju oxå! 10 dagar kvar bara! :O

2008-12-15 @ 20:06:58
URL: http://emmabom.blogg.se/
Postat av: K

Spännade med bröllop!! Kan tyvärr meddela att Atlegard har lagt ned, men det har öppnat en interflorabutik på arkaden istället.

Ha en skön julhelg!

Kram!

2008-12-16 @ 20:01:07
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Ålen :-D

Hej Sara!



Tack! Jag klippte mig hos Nadja. Man kan ju inte klippa sig hos någon annan än en gammal klasskompis, =D.



Och mina glasögon är inte nya egentligen, men det var ju ett tag sedan vi sågs...



Jag vet faktiskt inte när vi åker till ske-å, men jag återkommer när jag vet.



Ops, lång kommentar...

2008-12-19 @ 07:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0