Palt!

Idag var det kortdag på jobbet :D Slutade kl. 13! Kändes ju inte sm om man hann börja före man skulle fara hem igen.. Men detvar så lyxigt att nu vill jag ju ha alla dagar så ju :/ Kommer bli lite tungt imorgon :P

Var JÄTTEDUKTIG idag och gjorde palt. Blev en massa paltar så nu är det bäst att dom är goda. Dammsög också och ikväll ska jag städa vidare tex. torka hyllor, skumtvätta mattan och om jag orkar (knappast) s ska jag torka golvet. Vi får ju besök i helgen av andreas päron och av mamma pärons föräldrar. Hihi!

Mat!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fruktansvärt gott med palt! :)

Joo det är rätt skönt att få helgerna lediga, men tyvärr så måste man oftast plugga på dom ändå...
Joo jag trivs jättebra på ekonomi, tror jag har hittat rätt nu, skulle jätte gärna önska att jag kunde ta mig in på programet men det är alldeles för höga intagningspoäng :S
Så blir att läsa kurser tills vidare ;)

2008-02-19 @ 20:56:33
URL: http://emmabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0