Semi-permanent!

Så kan det gå när Ulrica hittar på.

 

20 tvättar ska det hålla, vi får väl se helt enkelt.. Men det är inte för evigt den saken är iaf säker. Tack och lov för det är inte bra att ha en permanent i håret när man vill spara ut håret.... Sen är detta med lockar inte riktigt min grej, fast det är rätt snyggt när det är uppsatt faktiskt  :) 

Nä, nu har vi städat inför besöket i helgen. Andreas föräldrar och morföräldrar kommer hit. Det blir kul men dom stannar så kort tid tyvärr.  Nu är vi värda lite chokladpudding minsann! :P


Andreas Beggren - Jag älskar dig av hela mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: sus

Jo, här händer det grejer serru. Om jag vill får jag och maria åka ner till spanien NU och bo på en engelsktalande gård och sköta hästar i 2 månader. Jag är skitskraj förväntansfull peppad och har beslutsångest samtidigt. HELP ME.

2008-02-26 @ 08:47:57
URL: http://susannesveamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0