4 Juli 2009

Bröllop!

Save the date ;-)

-----------------------------------------------------------------------

Jätteskönt med helg. Ska köpa en av de nya tuttifrutti-påsarna, läsa en bra bok och spela dataspel. Sen kanske dra en vända på biblioteket, vi får se. Ska passa på att laga lite mat också så man slipper laga varje vardag iaf.

Mina naglar har blivit jättelånga! :O Ska fila lite på dom så att det blir en snygg form och att dom inte blir längre för nu börjar dom vara svåra att hantera. Det är så synd att typ två av dom blivit kortare efter att ha gått av.. suck. Ska kanske ta å leta upp mitt glanslack och dra på ett varv imorgon. Hittade faktiskt ett nagellack som jag ville köpa på Åhlens (Dit kan jag rekomendera att gå och tillbringa några timmar med att pilla på typ alla grejer - skitkul!) Det var nå som skulle va diamantspån i typ. Skulle ge bra glas och hårdhet. Det känns lyxigt med diamant i hur som helst! ;-)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0