Biblioteket och ellos

Jag ska nog beställa från ellos! Några riktigt snygga heminredningsprylar hade dom!

Hm, ni kan ju få se min underbara tolkning av vår nya lgh á la Picasso:



Där skulle det alltså varit en bild men det jävlas med mig. Åja.

Undra om man ska fara en sväng till biblioteket sen... Måste köpa nytt rabattkort och det känns ju jobbigt men kanske skulle man slå till med ett tremånaderskort iaf så man slipper springa å köpa dessa hundrakort hela tiden och så att man kan åka obegränsat.

Så var det med den saken. Jag känner mig lite ensam här!
Bäst att jag går och filar naglarna.

--------------------------------------------------
Grattis Emelie till lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack så mkt vännen:) du får skicka en bild på lägenheten sen!:)

2008-07-12 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0