Mycket har hänt..

 I syrrans trädgård

Jasi, det var länge sedan jag bloggade - fy på mig!

Jag hade iaf mamma på besök föregående helg - mkt mysigt att få rå om mamma lite för sig själv! hihi! Fika och se på rosor! Jag blev helt kokko i bollen av att lukta på alla dessa rosor på trädgårdsföreningen och jag vet inte hur många gånger jag utbrast "Åh! kolla den här då! Åh, så fin den är!". Ungefär en gång per rosbuske skulle jag tro. Minst! Vi var och åt ute och fikade som sagt. Massor med fika!

Sen så saknar jag ju att ha Andreas här som vanligt.

Jag va kung idag de sista tre timmarna på jobbet. Yey!

Till helgen kommer Sandra och Linnéa och då ska vi ut å festa! Taggad! Sen kommer Ante och Dick där mitt i natten också. Bror kommer på besök för at hämta bilen på söndag någon gång. Då blir det buss till jobbet igen, suck. Men det känns skönt att han tar den så då slipper jag sälja den.

Jag hoppas att Andreas bror Thomas kommer hit någon helg också!!

Nu ska ni få se några bilder från semestern! Mera kommer senare!
    Eriksdal
Rsoen som jag fick av min älskling när jag kom med flyget *älska*

I Bonnstan   Systers härliga blomma i kvällssolen
 sist men inte minst min bror som sklippte sitt skägg lite kortare för att jag skulle kunna klippa hans hår lite kortare. men det hände en liten olycka så det blev JÄTTEKORT hår... Ooops!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fullt upp alltså i helgen ;)

Blir kul för dig med lite sällskap! :)

2008-07-24 @ 12:20:10
URL: http://emmabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0