Myggbett!

Jag som sa till göteborgarna att det inte var så farligt med mygg i norrlad. Det har jag minsann fått äta upp!!
Jag har 28 mygbett på ena benet och 12 på andra benet = 40 myggbett på BENEN SAMTIDIGT! Och jag har inte orkat räkna alla på axlar och rygg... Suck! Och hälften av dom är fremkronor-stora bölder. Jag är inte lika immun längre eller så är myggen värre än vanligt!
Tack och lov så kliar inte alla 40! ;-) Det känns iaf att man har haft semester i norrland! *älska*

Ni blir det att vänta på posten (vårt hyreskontrakt skulle komma innan helgen så att Andreas kan skriva på och jag ta med det hem igen) och sen diska å städa så Andreas slipper det.

4 Juli! Nu är det precis ett år kvar gott folk!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det är lugnt, vi blev mest förvånade ;)

ahaaa vad kul! :) Jag hoppas jag och Mange får komma förbi i höst nån gång och hälsa på med? :)

2008-07-04 @ 12:23:26
URL: http://emmabom.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jo, du får lov att skriva här om den är fin eller inte :)

det är som så jag håller koll på vad som händer xD

2008-07-04 @ 17:47:44
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0