Nattsudd

Kan ju bara tala om för dom som förfasade sig om att jag festade mig igenom fredagsnatten till kl 5 på lördagsmorgon (typ Sandra och Mamma) att vi for ut på Valland efter Iron Maiden och var ute till sju på morgonen. Vi dansade helt galet mkt! Men såååå sjukt kul vi hade!!! YEY! Jag har levt på det hela veckan! :D

Det måste göras om!

Nu så ska jag ta och laga middag. Klockan är mkt men jag tycker att det är så jobbigt att laga mat när man kommer hem såhär sent som jag gör nu när jag åker buss (kl. 19:20) så jag skjuter upp det lite till.

Blev bjuden på öl-orientering igår av en kund. Tyvärr så åkte min tänkbara lagkamrat till Rom idag.

Och sen är jag som sugen på en sån liten lejontatuering på halsen. Hm. Vi får suga på den karamellen ett tag till minsann.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var väldigt härligt! Det är dock lite pinsamt att jag bott i Umeå i 5 år utan att ha varit ut dit tidigare. Men men, någon gång ska vara den första! =)

2008-07-31 @ 20:49:08
Postat av: Emma

Hon är typ världens gulligaste! Ni får komma och hälsa på oss i Uppsala :)

2008-08-01 @ 09:31:59
URL: http://emmabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0