gåfort.

Kan bara tiden gå hur fort som helst fram till den 13/6 å sen stå stilla?

Jag vill ha semester och jag vill ha Andreas hos mig! Nu!

Det är såå varmt ute så det är inte ens kul att äta choklad. Den bara smälter och smakar konstigt.

Men alltså hur ska jag orka jobba imorgon?? Jag vill inte!!! Suck. Måtte jag ha dagen full så att den går fortfort.

Pratade med karln på telefon i reklampausen och han lät sååå mysig! MuMs!

Nä nu måste jag sova.. suck. jag vill inte för då blir det imorgon. samtidigt kan det aldrig bli den 13 om det inte blir imorgon. eller dan efter det eller dan efter det.. And so on...

Ska nosa lite på "gosetröjan" innan jag somnar. Den luktar så gott! ;) Puss!

Gonatt.

ps. Ligger i träning nu. Löpträning. Shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0