Ont i hjärtat

Det är ont i hjärtat just nu. Jag längtar efter Andreas, hem till Skellefteå, efter alla kompisar och resten av familjen. 
Är en festival här i närheten ikväll. Hade varit så underbart att få sitta på en picknickfilt med älsklingen eller en kompis och bara mysa. Men jag är ensam....

Just nu är det jobbigt. Hemskt jobbigt. Och jag vågar inte ens tänka på efter semestern då jag blir ensam i fem veckor. Det är konstigt när man har vant sig att ha någon vid sin sida varje dag. Jag känner mig halv när jag inte har Andreas här.




---------------------------------------------------------------------------------------------------
ps. Den som kommenterade stavningen på min blogg kan ju sluta irritera sig å skaffa en meningsfullare sysselsättning. My space-My words

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0