Helg

Har jobbat idag och ätit pizza :) Men tyvärr är det inte "Pizzeria Viking"-klass på någon pizzeria här. Suck. Jag längtar förresten till att få äta oxfilé-rulle på festivalen!!  Wiie!

Resten av helgen blir att mysa och bara ha det skönt. Här är det halverst sommar nu! :D :D

Ska på skopunkten imorgon och shoppa. Har hittat ett par perfekta skor!! Och även en hudkräm ska inhandlas! tips?

Har förresten skämt bort mitt hår en del på sista tiden. Kan behövas - klippte senast i augusti! =O Och nu spar jag ju ut det dessutom så det gäller att hålla det helt i topparna. MOP Extreme protein inpackning och sen så har jag KMS Revival cream i också. Tycker att inpackn. verkar bra men har ju bara hunnit använda den en gång ännu. Och Revival Cream är ju bara så go att ta i topparna! Kanske inte helt nödvändigt med ännu en tub att ställa i hårvårdslådan (Jo faktiskt - jag har så mycket att jag måste ha en trådback i garderoben!) men den känns så lyxig!! :D :D
Och lyxig känsla gillar vi :)

Ciao!


För alltid din. I evighet.


Kommentarer
Postat av: Emelie

ååå jag längtar också att få äta ox file rullen! Den är ju såååå god:D:D Hoppas allt är bra!:) Puss

2008-05-05 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0