Jahapp!

Lång dag idag. Blev lite längre än vanligt idag på jobbet så jag var inte hemma före 20.00. Jobbar egentligen till 19 på onsdagar men det blev en halvtimme till.

Nu är jag trött, speciellt i axlarna och ska försöka få denna bruna babe som jag lever med att massera mina axlar. Gött!

Ringde farbror doktorn idag. Han ska få kolla mina fingrar för dom sväller å jävlas å är stela i lederna, speciellt på morgonen. Men idag har dom varit dumma hela tiden. Dom är dumma nu också. Men inte lika dumma som i morse.

Det blir kul att göra Åsa till brud. Men jag måste prata lite mer med henne å stämma av så att jag verkligen kan och hur hon har tänkt sig alltihop.
 
Nu längtar jag iaf upp till norr. Ska bli så kul att träffa mamma och pappa samt "svärfars" ;) :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längat tills ni kommer hem !:) Njaa det går väl inte så bra, har fått ett erbjudande om att dela lägenhet men några men det är jag inte så intresserad av. Men jag hoppas att det dyker upp något bra!:)

2008-05-24 @ 00:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0