Smygsingel :P

Nåå det var inte sant men hur som helst så har Andreas iaf åkt norrut ikväll. Känns trist att han åkt men snart så kommer jag efter! ^^ Men det kommer kännas tomt såklart när man kommer hem från jobbet, vi trivs verkligen med att umgås på kvällarna men vi överlever. Jag menar vi vet att vi har varann fastän avståndet är stort för tillfället.

Sen ska jag ju tröstäta moussebakelser och det gör ju saken lite lättare hihihi! Har satt i mig mängder med färska räkor idag också.

Bara två veckor kvar sen smäller det!!


pust å flås - det är 25grader fast klockan är 19....


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja snart är vi hemma i Skeå igen :)
Helt sjukt, vi har ju verkligen fått högsommarvärme helt plötsligt! ;)

2008-06-01 @ 16:34:29
URL: http://emmabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0