Träning!

Så var man igång igen! Var iväg en lite kortare sväng idag, sprang till träningen å tränade i typ en halvtimme mest rygg/axlar. Sen gick jag hem igen och nu sitter jag här och äter choklad ^^ Hihi!
Jag kommer nog träna såhär lite kortare pass kanske och lite oftare och inrikta mig mest på axlar rygg i början så får vi se. Jag vill inte stressa hem från jobbet, kasta i mig maten och sen rusa till träningen. Då tar jag hellre lite kortare pass och en gång extra i veckan.

I helgen (ja, jag vet att det är en massa dagar kvar men jag är redan inriktad på helg) så ska Andreas ha dugga så då kommer jag nog gå runt och småpyssla här hemma, träna och allmänt mysa :) Kanske går förbi Frölunda torg och köper en julklapp som jag sett. Eller så köper jag den till mig själv hehehe!

Dåså! God Natt!

Kommentarer
Postat av: Ålen :-D

Hej! Bilderna såg helt fantastiska ut. Jag vill också! Det är klart jag kommer ihåg vårt julfika =D

2008-11-20 @ 13:29:14
Postat av: sandra

När kommer ni hem inför julen då? Tänkte att jag kanske hinner visa honom då.. annars åker jag ju som bort 7 jan..

2008-11-21 @ 21:04:54
URL: http://deardream.blogg.se/
Postat av: sus

Nej du det tror jag faktiskt itne, iaf inte snygga byxor som går att använda på riktigt. Jeansleggings är den perfekta lösningen för svullen mage, jag älskar det :D jag kan inte ha vanliga jeans. Och jag hittade inga i Sundsvall så jag måste kanske beställa ;P

2008-11-24 @ 15:13:27
Postat av: Emma

Jo Mange gillade filmen med :)

allt bra med er då?=)

2008-11-24 @ 17:13:10
URL: http://emmabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0