Castellón de la plana

Bokade just resa ner till bror min!

Blir 7-10 november, flyg först från landvetter 8:00 (tror jag :S ) till München och sen vidare till Valencia. Anländer kl 13.45 - Nice!

Åh, jag hoppas att det fortfarande är varmt vatten i medelhavet men det tror jag ^^ Han går då med t-shirt och sandaler nu iaf. Hoppas att apelsinerna eller mandarinerna har mognat så att man kan smaka :D

Tjohoo! En medalj till min kund Lisbeth som kunde tänka sig att flytta den tiden hon hade den 7!

Sen så har jag ju en liten resa redan på tisdag och se fram emot. Blir ner till Gekås i Ullared. Kanske blir lite shopping där kanske ^^

Inköp av diskmaskin får vänta till efter jul helt klart ^^


Kommentarer
Postat av: sus

Åh jag vill också på gekås :)

Jo forever21 har webshop och dom shippar till sverige men då tillkommer FRAKT och TULL så det står härliga till om man har otur och då blir det inte så billigt längre :(

2008-10-18 @ 17:57:33
URL: http://edwardd.blogg.se/
Postat av: Ålen :-D

Åh, vad avis jag blir! Jag vill också åka iväg!

2008-10-19 @ 22:20:36
Postat av: Emelie

Ååå håller med sus, till gekås skulle jag vilja fara också:))) hoppas allt är bra med dig=) Pussokram

2008-10-20 @ 17:40:28
Postat av: sus

Jo man kan räkna ut det på nån sida och det blir skiiitdyrt. Dessutom är det nåt skumt med tullen, detä r inte alltid man behöver betala, men det är typ slumpen som avgör så det är inte så säkert det där.



Jag behövde inte ta nån spruta så jag antar att man inte behöver det :)

2008-10-20 @ 18:37:39
URL: http://edwardd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0