Gekås i Ullared

Jag shoppade inte alls så mycket som alla andra på Gekås men jag åkte endå därifrån 2900 kr fattigare.. Fast en sak va inte från Gekås utan från scoretts butik utanför - ett par klassiska stövlar HELT i skinn!! :D Loove! Med smal skaftvidd :D Jag undrar hur mycket de andra gjorde av med - jag slösade ju endå "bara"  2000! Men jag hade kunnat slösa mycket ,mycket, mycket mer!  Fråga mig inte exakt vad jag köpte för det minns jag inte! :P

Nä, nu ska jag lyssna vidare på min härliga, lyxiga skiva "jazz after midnight" och måla det sista i klädkammaren så då kan vi ÄNTLIGEN stoppa in kläderna på lördag! Andreas ska lägga golvet också i helgen. Känns så skönt!

Andreas mamma har beställt vinet som jag vill ha till bröllopet nu. Det var ett tillfälligt vin som jag måste beställa nu för att vara säker på att få. Kan bli så att vi kompletterar med någon enstaka flaska till sommaren. Kuvert till Inbjudningarna köpte jag på gekås - ska ta å köpa frimärken så småningom också. Så ska vi klura vidare på lite praktiska detaljer kring inbjudnigskorten för texten sitter inte om man skriver direkt på korten - det är för fint papper - det är lixom för tjock och glatt. Har någon idé som vi ska testa sen. Om vi nu inte lånar någons bläckskrivare... Bläckskrivare någon? ;) Nämen jag tror att andreas  föräldrar har en men det kändes drygt att göra allt där uppe i jul, vi får la se.

So long!

Kommentarer
Postat av: stina

Och trevligt att hitta din blogg också =) Jag gillar att sjunga allt möjligt, dock har jag mest sjungt rätt lugna låtar, så det är väl min specialitet :) men annars sjunger jag precis allt utom slåsöndersakermusik =)

2008-10-23 @ 23:04:15
URL: http://riskatten.blogg.se/
Postat av: Emelie

En prinsesstårta från ica maxi;) Fick massa rabatter när jag skrev mig i uppsala och bland annat en gratis tårta från ica maxi;)

2008-10-26 @ 11:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0