Hehe

Det var visst jag som mixtrat lite med datumet på datorn så det var litegrann (läs: bara) mitt fel att msn dött ska jag väl ta å erkänna :P

Känns iaf guld att ha en ledig helg - äntligen! förra lördagen jobbade jag ju och söndagen va vi på kurs med jobbet.
Ska egentligen va ledig på måndag men jag har bytt mot tis den 21. Då åker jag till Gekås! Ska bli kul att få se detta "fenomen".

Jag är inte sugen på att spela paintball men andreas har övertalat mig. Huga!

Här i Göteborg har det helt plötsligt blivit skitväder med blåst och regn och grått trist surväder hela dagarna. Men det vänder säkert. Hoppas jag....

Jag hade helt glömt bort att jag varit med i en veckotävling på "allt om bröllops" hemsida. Döm om min förvåning när det helt plötsligt kom ett kuvert till mig med en nattcreme från true look. Den va visst anti-rynk ^^ Fast det blir nog bra man ska ju trots allt börja INNAN man får rynkor. :P

Nu är det bara lite lite målning kvar innan allt i lägenheten är klart! Jag längtar efter att få hänga in kläderna i klädkammaren. Sen vill ju andreas egentligen tapetsera om i gästrummet men det blir inte. Definitivt inte nu!

Har endå varit lite partysugen två helger i rad nu... Nån som hänger på mig ut? Ikväll ska vi iaf på bio, vi ska se "Get smart". Och jag ska lösa in mina bioklubbspoäng mot popcorn och dricka.

Vi kommer till Skellefteå vid kl 17 den 20 december och åker hem igen den 6 januari ca. kl. 16.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh en jätte bra film är det :)



Vilken lyx att få vara i skeå såå länge!

Vi hinner nog bara vara där i typ 5-7 dagar..



Pusss ska bli kul att ses i jul! :D

2008-10-11 @ 17:25:54
URL: http://emmabom.blogg.se/
Postat av: Ålen :-D

Jodå, studierna går bra. Lite skumma männskor bara. Jag ska också vara i Skellefteå vid jul. Kanske vi hinner ses på mellandagarna? Fast det är klart. Ni ska väl hinna ganska mycket eftersom ni inte är här uppe så ofta. Men det vore roligt! :-D

2008-10-12 @ 15:16:40
URL: http://smygtomtar.blogg.se/
Postat av: Ålen :-D

Jadå, vi vet inte hur länge vi blir i Skellefteå, vi får se. Men ses det ska vi! :-D

2008-10-17 @ 23:39:02
URL: http://smygtomtar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0