ny lgh... renovering på g...

jag håller på bli gaaalen av denna tapetsering.. dom som gjorde tapetseringen för typ 25 år sedan spacklade apetskarvarna och nu släpper det där så alt blir pannkaka och det blir sååå mycket slipning och underarbete så jag blir gaaalrn sen så kmmer andres föräldrar inte till helgen utan nästan helg å då ska vi va klara med allt å det blir supertight å hinna...det dammar som fan å jag är förkyld å  supersvag i musklerna så jag orkar inte slipa å andreas får ta allt jobbigt (dvs typ allt). Han är en ängel och helt underbar och jag vet inte riktigt om han förstår hur tacksam jag är för att han tar sånt ansvar över renoveringen...

Synd att han inte har någon ledig vecka i höst för då hade det definitivt blivit en restresa!!

Hm, just nu ligger bröllopsplanerna inte högst på priolistan som ni säkert förstår. men till jul blir det många beslut som ska tas kring detta är bra när man är uppe i norr att göra bort sånt på plats,  vi ska bestämma min vigselring då, mat, tårta mm

Min bror ska flytta till spanien, medelhavskusten, närmare bestämt  till Castellón de la plana. Grymt bra kommer det bli! Det är jag helt övetygad om!

Ja nu ska jag gå och bistå min snygging ett tag till. Natti!

Ps. kommer bilder när jag lyckats packa upp sladdarna ds.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi är alla nyfikna på hur ni har det :)

2008-09-19 @ 00:01:11
URL: http://emmabom.blogg.se/
Postat av: Ålen :-D

Men tänk vad härligt när allt är klart! Väntar på bilder..

2008-09-19 @ 21:51:10
Postat av: K

Nämen ska du gifta dej!!! Så spännande!

Och flyttar gör du oxå, här händer det saker ser jag.

Hoppas att du kryar på dej , det är jobbigt att vara förkyld och ha en massa måsten som man ska hinna under tiden. Ser att du har en bror som ska flytta till Spanien, den äldsta eller yngre?

Ha en bra helg!

Kram!

2008-09-20 @ 22:37:40
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaa allt är toppen i Uppsala, kul med massa skelleftebor här i helgen :)

Jaa jag längtar efter att få se hur ni har det! Allt bra med er annars då?=)



Puss

2008-09-21 @ 12:03:37
URL: http://emmabom.blogg.se/
Postat av: Ulrika Wallberg

Hej Sara!

Vad häftigt jag kom ju rakt in på din blogg från min.Jag är ju inte så hemma i bloggvärlden.Jag vet hur det känns att hålla på att brottas med typ 300 tapet lager.Men jag lovar att det är värt ett bra grundjobb. Så ni slipper sitta i soffan irritera er på bubblor och gamla skarvar.Sen ett tips kör med rejält med klister på tapeten.

Hoppas allt går bra på jobbet, jag saknar det inte,(bara er och kunderna). Nu skall jag ta en promenad i höst solen. Har just målat färdigt trappan i hallen. Och fixat kaffe och hembakat till några Skanska gubbar som är här och har möte.Det är så otroligt skönt att få bestamma sin arbetstider SJÄLV.

Kram o hälsa alla /Ulrika

2008-09-23 @ 11:19:59
URL: http://ulrikasfjallblogg.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0