Sjukt kul kväll!!

Tack för igår alla pöjkar och Hanna! Så kul! Sen blev vi ju några som inte gick ut men vi ockuperade Thomas säng istället - såg Kevin Costner på TV och höll den stackarn som skulle upp och jobba vaken^^

Idag är jag trötttrötttrött!! Men Gla´!

Och Eric som låg å va vaken och läste utan att jag visste det och sen lät mig smita. Fast det var lika bra att jag inte stannade och tjöta för jag skulle hinna förbi jobbet och fixa en grej till madde. Och inte vågade ja ta mig nån mat för det bor ju tre där och jag vill inte råka sno nåns typ lunch haha. Åja, jag köpte ju wienerbröd till frukost och det var gott!! :D:D

Annars så har middagen redan intagits och jag tror att jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till men det vore skönt att lägga sig och sova.. Är sådär lagom peppad på att dra iväg och jobba imorgon för jag jobbade i lördags för att madde va sjuk och sen va jag ju in idag och bokade om hennes kunder. Så jaaa... jag har varit på jobbet 7 dagar i veckan. Det tog väl typ en timme idag så det var ju inte så farligt men endå. Jag for dit.

Snart kommer Andreas hem och det ska bli sååå underbart!!

Och så kul det ska bli när EMELIE kommer hit på besök också!! :D :D När det nu blir är ju inte riktigt spikat...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Är du happyhappy nu när din älskling är hemma?

Vet du vad vi gör nu?? (nej inte d!) Vi gör eran paj!! mums! Puss!

2009-08-18 @ 16:49:28
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Linda

Men heeej! Är ni hemma nu?? åååh du måste ju berätta hur ni har haft det?? bilder pliiis!

Kul att du uppskattade kortet. Vi saknade dej där!

Vi har inte riktigt planerat in helgen än, känns riktigt bra faktiskt för det har varit så mycke på sistone....idag blir det nog en runda på stan, om vädret vill ge mig sig....världens höstrusk just nu =/ Vad ska ni göra? Kraaaam

2009-08-29 @ 06:31:16
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Linda

Pajen blev supergod! Men inte lika god som på bröllopet...det var nåt speciellt med den pajen..eller så var det själva situationen som gjorde det =) Ser fram emot bilder lite längre fram =) Kram!

2009-08-31 @ 20:38:51
Postat av: Linda

Jepp det känns riktigt fint att vara förlovad =) Man blir bara kärare och kärare för var dag.

I helgen blir det mest att vila sig i form...idag har vi varit på en långprommis ute i det fina vädret, imorgon är det babysim...första gången så det ska bli jättekul!

Ikväll blir det nog bara att laga nå god mat och se film.



Jorå klart att det går upp och ner...just nu känns det i alla fall ganska uppåt så det är ju bra..kan förklara mer sen.



Visst ses vi i Stockholm? =)



Hoppas att ni överlever träningen ;)

Kram från oss till er!

2009-09-12 @ 15:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0