Hårbekymmer...

Jag har kämpat hela morgonen med mitt hår. Jag skulle ha gjort bara ljusa slingor! Fan så dum man är när man inte gör samma en sista gång, speciellt såhär tätt inpå bröllopet men jag tänkte att det skulle vara lite kul (och snyggt!) med lite annorlunda men endå nästan samma. Dessutom har jag inte varit riktigt nöjd varje gång när jag sett mig själv på kort för den gamla färgen passde inte till 100%. Nu står jag här med en helt annan färg och ingen chans till att göra om det för då trillar håret av och det kommer hur som helst aldrig kunna bli samma endå. Jag kan inte göra ngt alls annat än att kämpa med skumtoning och hoppas att jag känner att det duger. Men jag vill inte att det ska duga jag vill vara så snygg som aldrig förr! Jag är helt uppgiven. Men det blev iaf lite bättre med skumtoningen. Och ångest har jag, det skär i hjärtat. Men jag kan verkligen inte göra ngt mer. Hoppas jag vänjer mig, jag har typ 15 dagar på mig.
Kom hem och krama mig älskling! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0