servettvikning

Jag är KUNG!

Var hos prästen igår coh sen for vi till Finnträsk. Jag (vi!) blir alldeles matt av alla frågor och fixerier!! Kan vi bara få gifta oss snart? Det är ju det som är det jag längtar efter och som är viktigast för oss! Självklart ska det bli kul med en fest sen det får ni inte tvivla på kära vänner.
Men! Det är endå en massa små grejer som vi måste bestämma. Vi blev nog lite väl överrösta av beslut igår så vi blev helt matta och lite nedstämda... Jag känner att jag vill kunna slappna av och njuta av semestern! Tur att Andreas är ledig i helgen! Nu släpper jag allt. Gå på stan nu istället :D Vem vill med? Näjustja. Klockan är ju bara tjugo i nio. Fixar lite till så släpper jag det om en timme. Pjuh! Jag ska sätta mig ute och trä pärlor.

Kommentarer
Postat av: sus

Åh, det låter ju jättefint! Det kan jag absolut göra! Shit, jag kommer vara mer nervös än dig, jag skojar inte ;)

2009-06-26 @ 19:27:22
URL: http://edwardd.blogg.se/
Postat av: Sandra Ålstig Sandberg

Behöver du hjälp med något så vet du var jag finns =D

2009-06-26 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0