Shop til' u drop!

Oj! Jag har ALDRIG i hela mitt liv gjort av med så mycket pengar på så kort tid!
Hjeronymus ansiktsrengöring- GRYMT vill jag lova! Tog typ 1,5 timme och det var verkligen kanon! Och sen har jag slösat massor med pengar på annat men jag menar vad gör man tex. när man hittar ett par snygga skor som sitter som gjutna? Då köper man dom! Jag lär ju inte vara såhär lyxig jämt men åh, jag skulle kunna vänja mig vid det fooort ^^
Pics på allt jag shoppat:
 Jeans från JC/Diesel, Sjal från Cubus, gammal tröja! (Tack kusin Helena!)
Olivolja och vinäger från Olivolja etc., Hjeronymus x3 + Fuktkräm fr. Guinot, Sockar HM, ID bare minerals kit. 
Jeansshorts Zara, skor Gabor. Linnet är mkt gammalt ^^
Skor Gabor
Skor Keds. (Dom är marinblå inte svarta)
Och en liten på skorna igen ^^

Nu ska jag gå och laga mat! Färskpotatis! :D

Kommentarer
Postat av: sus

Hjeronymus-produkterna har vi använt hemma i Rönnbäcken i över 10 år! Mamma älskar dom :P

2009-06-09 @ 22:54:58
URL: http://edwardd.blogg.se/
Postat av: Sandra Ålstig Sandberg

Åhh, jag vill också shoppa! ^^

2009-06-11 @ 10:48:13
Postat av: Sandra Ålstig Sandberg

Hej när kommer ni upp?

2009-06-16 @ 15:40:38
Postat av: Sandra Ålstig Sandberg

Nästa gång vi åker till Skellefteå blir nog den tredje, så vi hinner nog inte ses innan. Men hur länge stannar ni?

2009-06-17 @ 00:31:19
URL: http://smygtomtar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten, om skafferiet. Nej, vi hade inget innan, och våra städgrejer är i en av våra två klädkammare =)

2009-06-17 @ 14:49:23
Postat av: sus

Den ligger på Bölevägen, mellan travet och Stigs :)

2009-06-17 @ 20:01:43
URL: http://edwardd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-17 @ 20:06:43
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0