yr.no

Yesyesyes!!! Precis lagom varmt, precis lagom sol och inget regn!! Hoppas hoppas hoppas att dom håller fast vid lördagens väderprognos nu och att den stämmer!!
Var och fixade igår lite men vi kommer måsta fara till finnträsk igen och ordna lite till och sen på fredag förstås och duka. Åker till Eriksdal ikväll och ska klippa mamma och pappa och bror min för dom ser ut somm troll :) Inte pappa så mycket kanske men de andra! ^^^

Så himla kul att träffa sandra i lördags natt på statoil! Vi var bara förbi en sväng för att köpa en påse chips och vem hoppar på mig och kramas om ite sandra!! :D:D Jag blev så glad! :D Ska träffa henne idag ska vara fixa nån grej först. Och sen år frågan om jag inte ska ta och lägga på skumtoning igen på längderna. Men bara på längderna denna gång annars kommer det bara bli gult, hehe.

Vad ska jag mer göra idag? Jo! träffa Camilla och diskutera frisyren men just ja!! Jag glömde ju skriva ut bilderna! Kanske kan jag göra det hos Thomas - hoppas att hans skrivare är ikopplad.

Nu ska jag träffa Sandra!! Tjoho!!

Kommentarer
Postat av: Sandra Ålstig Sandberg

Låter som om du har fullt upp! Som det ska vara med andra ord. Vi ses snart!

2009-06-29 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0