Ledig måndag!

Idag ska jag fortsätta sy! Yey! Snart är myströjan klar! Jag är bara rädd att det ska gå åt skogen snart för jag tror att det misstämmer i halsringningen - den kan va för stor. Åja, jag får ordna det med att lägga in en rynkning eller ngt :)

Nu ska jag ringa Telia och kanske byta till "Telia 25" abonnemanget eller va det nu hette. Bra verkar det va!

Så ska jag sätta in en bild på Diana på vår bröllopssida.

Snodde en lista av Emma:

Vad heter ni?
Sara och Andreas
Hur träffades ni? Vi träffades på en nyårsfest hos Andreas som Sandra tog med mig på (om man nu inte räknar "träffen" på H&M :P )
Är ni förlovade? Ja, sen 31/7 -06
Bor ni ihop? Ja, sen januari -07 
Har ni barn?
Nope!
Har båda körkort? Ja!
Isåfall, vem kör bäst? Jag kör bättre, ingen tvekan. Fast Andreas får köra lastbil så han får väl lite credit för det då.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, det var samma nyårsfest som vi träffades, en liten stund efter tolvslaget
Vem sa "Jag älskar dig" först? Ingen aning!
Vem är äldst? Moi! Två veckor mört lammkött - det är andreas det.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Lejon och Andreas är Jungfru
Vem fyller först på året? Jag, i augusti.
Vem är längst? Jag är nägra cm längre. (Ja era töntar det går att vara längre än sin pojkvän!)
Vem sjunger bäst? Hm, vi hade en singstarbattle i julas på två timmar men jag vet inte vem som vann...
Håller ni i handen på stan? Beror på hur kallt det är för Andreas har aldrig handskar ^^
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej.
Blev du kär i första ögonkastet? Nej. Men på vår fikadejt nån vecka efter... Jag smälte....
Har ni någon speciell låt? Nä!
Har ni några "frikort"? Hehe, nix!
Har ni varit utomlands tillammans? Nej men vi åker i sommar!
Vilket är ert bästa minne? Svårt detta... Ett väldigt bra är iaf Thomas Ledins spelning på pdol. Myysigt!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tjaa, ser på tv, pluggar, mm
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ingen aning. Vi pussas ofta iaf, men är inte sånna pussfreak "in public" precis
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, jag bodde i Umeå och han i Skellefteå = 13-15 mil
Blir du lätt svartsjuk? Nä inte nu längre!
Brukar ni bråka? Nä, det brukar vi inte. vi blir griniga ibland men inte så bråka direkt...
Ringer eller SMS:ar ni mest? Inget av det. Men jag brukar ringa innan jag kommer hem från jobbet för å höra om jag ska handla på vägen.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Åh... ALLT! Jag kan bara inte välja...
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, inte andreas iaf och om jag gör det har jag ju såklart ingen aning om, andreas sover ju när jag sover så han har inte heller märkt om jag gör det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag menade om du behövde en tärna och inte Diana hade kunnat så hade jag gärna gjort det. :P

2009-03-02 @ 14:08:31
Postat av: sus

Nej toker, jag menade ju när du kommer upp HIT. Till Uppsala ;) Hehe.



Och jag funderar också på att byta till max25. Har funderat i flera månader. Men jag gillar inte det där med bindnigstid!

2009-03-02 @ 16:30:21
URL: http://edwardd.blogg
Postat av: Emelie

Ja det ska bli jättekul att träffa er med:D:D Bara några veckor kvar nu;) hihi

2009-03-06 @ 10:22:18
Postat av: Anonym

OMG !!!! Kolla den här bruden , hon tycker djurplågeri är okej!



http://knowles.blogg.se/2009/march/pals-so-what.html#comment

2009-03-06 @ 23:56:19
Postat av: Sandra

I hoppning.. det är han som är "utökningen" jag skrev om.. :)

2009-03-07 @ 22:54:52
Postat av: Ålstig

Ingen ledighet 4 år framöver, fy. Jag längtar till sommaren då jag bara ska ligga å gassa i solen. Och gå på bröllop förstås. =)

2009-03-09 @ 20:57:14
Postat av: verro

vilken nyårsfest va de?!:)

2009-03-10 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0