Fairytale.

Kul final i eurovision igår faktiskt! Många bra och vinnaren var en av de bästa absolut! Vilket är mkt ovanligt, hehe! Men jag gillade han som gick ut som etta också. och greken HAHAHA! Och dom dansarna i romarkläder i silver! Loove! :D

Jag blev iaf tvärdålig igår kväll och nu har jag en fet förkylning...

HAHA ni kommer inte tro mig men jag är rädd att jag kommer att bli för brun om jag förtsättar sola två dagar i veckan fram till semestern. Det trodde ni inte va! Men jag vill inte vara brunare än vad jag blir under en sommar (dvs inte mycket). Tänk om jag ite blir lika fin i min brudklänning om jag får färg! Jag var ju jättefin i den på vintern å då var jag ju blek.. Men vad tusan kan man bli mindre fin om man är brun? Jag tror fasen det! Jag vill vara lite rosa också ^^ sen vill jag ju inte ha hudcancer heller. www.andreasochsara.weddingannouncer.com Andreas ska prova sin kostym nu i helgen också, den är så snygg!! (Men ni får inga bilder på den!) Åh! Sen har vi kommit på ingångs och utgångsmusik! Kommer bli så grymt!


Nä nu måste jag kanske äta lite. Men vänta! Jag har ju ätit lunch redan :S Jag måste ju ha fått förkylning i minnet också... 
Då "måste" jag väl spela lite tvspel då... YES!

Två veckor sen kommer Diana på besök och det ska bli såååå urbota kul!


Kram på er! Inte länge kvar nu!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


 


Kommentarer
Postat av: verris

absolut rätt låt som vann eurovision;) ja trodde på¨han redan från början! så söt_)

2009-05-19 @ 09:25:23
URL: http://anderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0