Jobb

Började 8 idag, va på jobbet redan halv sju för att hinna städa undan lite innan min första kund. BRUDUPPSÄTTNING! Jag va rätt ångestfylld infr uppgiften igår kväll fär hon har inte ett lätt hår den kvinnan... Men tro det eller ej så gick det över på morgonen! Och det blev bra! Det dära med slarvliga uppsättningar är inte min grej lika mkt som sånna stilrena frisyrer.

Oj, vad det nu ska bli av min egen bruduppsättning kan man ju fråga sig...

Jaja, sen hade jag iaf två till kunder och det gick också bra. :)

Goda mackor gjorde jag och andreas till lunch och så har jag slappat hela dagen. SKÖNT! Nu ska jag nog försöka få andreas till å spela Scrabble men han kan ha fastnat för djupt i lördagsfilmen redan...

Andreas har fått veta när han jobbar på Rönnskär! Nice att han inte börjar föränns den 16. Men han måste ju hinna göra hälsoundersökningen också.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror nog du har en liten bridezilla inom dig ;)



Valborg var lugn. Såg brasa, for till några vänner och fikade en stund. That's it! Ganska skönt faktiskt.



Hur var din valborg?

2009-05-03 @ 12:09:37
Postat av: Sandra

Har ni skickat in papperna nu då?

2009-05-03 @ 22:47:33
Postat av: verris

haha sant! nu är dom snart slut ;)

hur g¨r de för er i gbg då? börjar nerverna komma smygande?

2009-05-05 @ 14:48:41
URL: http://anderssson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dam dam da dam. Dam dam da dam.......

2009-05-06 @ 20:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0