mixade pict.

 

1. Mitt fruktträd har bestämt sig för att blomma igen. Galet mycket överallt dessutom!
2. Renslickad skål och en ny redo att ätas upp. Paj i snygg portionsform på fot!
3. Jag har blivit riktigt haj på att göra inbakad fläta på mig själv! Inte så bra kort men den blev faktiskt perfekt rak!

Nu är pappren till skattemyndigheten inskickade och nu väntar vi på att få hindersprövningen i brevlådan samt bekräftelsen för namnbytet.

Städa ska jag göra nu.. suck.. Andreas är i skolan - dom har tenta på måndag... Syrran är på besök också men sover inte hos oss. Vi ska på liseberg idag hon och jag. INTE karuseller utan trädgårdsdagar. Jag ska gå en kurs i blomsterbinderi =)

Justja, jag ska göra lite till bordsdekorationerna också..

I spotify idag: Gentleman


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är så fint med inbakad fläta=) hoppas allt är bra med dig=) kram

2009-05-10 @ 14:52:23
Postat av: Emelie

ja jag får nog ta och göra det;) När Emma Lindqvist var och hälsade på mig gjorde hon en och jag trivdes mkt bra så jag får nog ta och lära mig. Kanske få gå en kurs hos dig när du kommer hem;) Inte länge kvar nu:D

2009-05-12 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0