Smycken..

Åh jag är så glad - det kommer bli otroligt vackert på bröllopsdagen med smyckena jag fick i arv från min älskade farmor! Jag längtar efter att äntligen få bära de vacka örhängena och halsbandet!

ok goa vänner - kan hända att det kommer fler sånna här bröllopsinlägg nu när det endå börjar dra ihop sig lite :) Men snart kommer Diana och då blir det PARTAJ SHOPPING TJEJSNACK MM!!

och på lördag ska jag på stan med andreas och hämta ut mitt inramade gesällbrev. :) Och gå på en jättefin secondhand shop jag hittade! Vilka snygga skor dom hade i skylten!! MUST HAVE! hoppas det va rätt storlek!

Kommentarer
Postat av: Sandra Ålstig Sandberg

Två tentor nästa vecka, sedan SOMMARLOV! Ruggigt snygg uppsättning! =D

2009-05-26 @ 16:46:39
Postat av: sus

Jag vill gärna läsa lite bröllopsinlägg :D

2009-05-26 @ 19:15:45
URL: http://edwardd.blogg.se/
Postat av: sus

Nä men dom skämde väl inte ut oss direkt, det var väl egentligen bara pinsamt att titta på :P

2009-05-27 @ 20:41:18
URL: http://edwardd.blogg.se/
Postat av: Sandra Ålstig Sandberg

Håller med föregående talare, vill gärna läsa lite bröllopsinlägg. =) När kommer du upp förresten?

2009-05-28 @ 22:42:51
Postat av: Sandra Ålstig Sandberg

Oj, vi handlade upp alla våra presentkort för länge sedan =)

2009-05-28 @ 23:35:16
Postat av: Emma

Jag vet, det är helt sjukt så snabbt tiden går! Snart är vi alla hemma i Skell!:)

2009-05-29 @ 08:50:48
URL: http://emmabom.blogg.se/
Postat av: verris

tack :) o nuu börjar de ju verkligen dra ihop sig! är du nervös än?=) pusss

2009-05-30 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0