SOMMARKLÄNNINGAR! Och kärlek till mina vänner...

JAG VILL HAAA!!! Till helgen då Diana kommer då sjuttsigen ska jag hitta en riktigt fin!! Ochefter jobbet ska jag ha den på jobbet dessutom! (har jag den inte där kommer jag ju aldrig kunna använda den, jag är ju på jobbet jämt typ).

Rinde Stina idag :D Sååå himla kul att hon vill sjunga!! :D Och kanske en till vän ska ta ton dessutom :D
Inte på sång dock... Och allas vår fotograf Susanne ska fota! Yey! Ni är sååå himla snälla allihopa! Det betyder supermkt för oss ska ni veta! Pussar i massor!

 Ni är så söta, typ såhär söta (sockerkristyr på sockerbitar=supersött)

Kommentarer
Postat av: sus

Men gud nej!! Jag ska också utnyttja mina vänner på MITT bröllop, det är väl det dom är till för? ;) Ja vi får prata lite om hur ni vill ha det! Ju mer ni säger desto bättre så jag vet hur jag ska göra :D När kommer du upp till Skellefteå nu igen då?

2009-05-23 @ 18:36:25
URL: http://edwardd.blogg
Postat av: Sandra

Oj, det var sött =)

2009-05-24 @ 09:58:09
URL: http://smygtomtar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0