vad händer!?

Jag måste fått höstdepression light. Vilket för mig är inte så light för jag brukar aldrig vara deppig... Jag är så less på allt och ändå händer en massa roliga saker, först upp till Diana i umeå och sen kommer emelie och sen kommer lollo men iaf. Jag är så less på detta... vakna-gå på jobbet-komma hem kl.19-laga mat-andreas kommer hem-äta-soffan/tv-sängen. VARJE DAG!!!!!! Jag är LESS LESS LESS!!! Orkar inte. Helt seriöst denna gången - Jag orkar inte. Jag vet inte hur jag ska orka men att inte orka är inget alternativ. så jag orkar. och livet känns botten.

Kommentarer
Postat av: sus

Ta ett avbrott, sök nån rolig kurs till våren, träffa nytt folk, arbeta med hjärnan istället för kroppen och få lite ombyte!? :)

2009-10-14 @ 22:36:54
URL: http://sveamaria.blogspot.com
Postat av: Linda

Men gumman =/ Jag förstår precis vad du menar.

Hoppas att Hugo kan ge dej lite ny energi, om du vill kan du få låna honom i några dagar ;)

Stoooor kraam!

2009-10-15 @ 08:10:34
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Sandra Ålstig Sandberg

Åh, va roligt att du åker upp. Kommer du att ha tid att träffas nått?

2009-10-19 @ 10:39:28
Postat av: Sandra

När kommer du upp till Umeå?

2009-10-21 @ 06:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0